Administratief medewerker 

Administratief medewerkers opgelet! Wij hebben de perfecte uitdaging voor jou. Ben jij die vakkundige en opgewekte collega en wil jij bijdragen aan veilig en gezonde omgeving?
Lees dan snel verder!

De overtuiging van SOCOTEC is dat iedereen recht heeft op een gezonde leef- en werkomgeving. Vanuit deze overtuiging heeft SOCOTEC een aanpak ontwikkeld om problemen op het gebied van klimaat-, lucht-, en waterkwaliteit aan te pakken. Inmiddels is SOCOTEC marktleider op het gebied van advies voor gezonde gebouwen. Binnen SOCOTEC wordt er gewerkt in vakkundige, marktgerichte teams. Op dit moment werken er in totaal ruim 160 goed opgeleide professionals binnen SOCOTEC voor verschillende grote opdrachtgevers zoals grote vastgoedorganisaties, installateurs, overheid en ziekenhuizen. Voor ons Bedrijfsbureau in Reeuwijk zoeken wij een administratief medewerker!

Herken jij jezelf hierin?

Als administratief medewerker ben je de organisatorische spil van het team. Je draagt de verantwoordelijkheid voor de juiste administratieve verwerking van de contracten, bewaakt de voortgang, zorgt voor een nauwkeurige projectadministratie en bent het eerste (telefonische) aanspreekpunt van onze klanten. Alles doe je in nauw overleg met de project en contractmanagers; jullie vormen samen een team die de adviseurs, monteurs en inspecteurs in staat stellen hun werk te doen.
Teamwork vind je belangrijk en wij ook!

Zo ziet je dag eruit

Dagstart: Begin je dag met een heerlijke kop koffie of thee (we hebben beide beschikbaar!) en maak je klaar voor de dag. Bespreek eventuele belangrijke zaken met je team en stel doelen voor de dag vast.
Mailbox checken: Start je administratieve taken door de mailbox te checken op inkomende berichten. Beantwoord vragen en verwerk verzoeken volgens prioriteit.

Monsteruitslagen verwerken: Neem de tijd om monsteruitslagen accuraat te verwerken. Zorg ervoor dat alle resultaten correct worden gedocumenteerd en eventuele vervolgstappen worden vastgelegd. Na het verwerken van de monsteruitslagen, geef je het benodigde vervolg aan de resultaten. 

Vragen van de mailbox beantwoorden: Sta klaar om vragen vanuit de mailbox te beantwoorden en zorg voor een snelle en adequate opvolging van verzoeken. Houd communicatielijnen open en zorg voor een goede opvolging.

Jouw profiel

  • Je hebt een mbo werk en denkniveau
  • Je bent bekend met administratieve werkzaamheden
  • Je bent taalvaardig
  • Je bent een kei in Office pakketten zoals Word, Excel en Outlook
  • Je vindt klantcontact leuk
  • Je stuurt rapporten naar klanten
  • Je krijgt energie van samenwerken
  • Je vindt het een uitdaging om problemen op te oplossen
  • Je ben secuur en kunt goed zelfstandig werken
  • Je bent stressbestendigheid

Wat bieden wij?

  • Een dynamische werkomgeving waarin jouw input wordt gewaardeerd
  • Kansen voor professionele ontwikkeling en groei
  • Een arbeidsovereenkomst 40 uur per week voor 1 jaar met zicht op vast dienstverband
  • Hybride werken
  • 26 vakantie dagen en daarbovenop 3 bonus malus dagen
  • Goede pensioenregeling
  • Laptop en telefoon
  • Mogelijkheid tot deelname aan bedrijfsfitness in jouw regio

Sollicitatieproces

Wij houden van snel schakelen. Kom bij ons langs voor een kop koffie en ontmoet ons vakkundige, gedreven en enthousiaste team! Is er een klik? Dan pakken we door. Stuur jouw (korte) motivatie en CV naar onze HR-afdeling t.a.v. Willemijn Adding: w.adding@socotec.nl of bel naar 06 30 65 12 14 dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Dit kun je van ons verwachten, zodra je solliciteert:

  • CV & motivatiebrief: Stuur je CV en motivatiebrief naar w.adding@socotec.nl
  • Eerste sollicitatieronde: Geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd voor een telefonisch kennismaking
  • Tweede selectieronde: Na een positieve eerste ronde, volgt er een tweede gesprek, bij SOCOTEC

Functie

Administratief medewerker 

Categorieën

Administratief

Contract

Fulltime

Plaats

Reeuwijk

Solliciteer voor deze job

Ben jij de juiste kandidaat?

Solliciteer voor deze job