Medewerker Backoffice

Standplaats, uren e.d.

Als we voor elkaar kiezen kom je binnen Hanselman Groep – SOCOTEC Risk Management & Claims te werken voor het bedrijfsonderdeel (Bouw)Risico Management op ons kantoor “Villa Vreewijck” in Oosterbeek.

Voor deze functie is het handig als je woonachtig bent in de regio van Arnhem en minimaal 24 uur per week beschikbaar bent. Bij voorkeur werk je van woensdag tot en met vrijdag en na de inwerkperiode bestaat er de mogelijkheid om één dag thuis te werken.

Jouw profiel

De belangrijkste eigenschap is positieve energie! Als je dat hebt, dan heb je jouw plekje binnen onze organisatie al snel verworven. En verder:

  • Je beschikt over een afgeronde en relevante MBO-opleiding (administratief bijvoorbeeld);
  • Bij voorkeur heb je enkele jaren ervaring in een gelijkwaardige functie;
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Secuur, gestructureerd en stressbestendig;

En tot slot, weet je jouw weg te vinden in ad-hoc zaken en denk je proactief mee.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit;

  • Invoeren van opdrachten;
  • Opstellen en versturen van brieven, rapporten en facturen;
  • Begeleiden van projecten;
  • Onderhouden van bedrijfsgegevens in het systeem;
  • Beantwoorden van inkomende telefoontjes;
  • Controleren van rapporten;
  • Ondersteuning bieden aan junior, medior en senior experts;

Waarom deze functie iets voor jou zou kunnen zijn?

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het goed uitvoeren van de toegekende taken en lopende projecten. Je hebt nauw contact met collega’s, experts, opdrachtgevers en bewoners. Je werkt zelfstandig, maar aan het einde van de dag zijn de gezamenlijke doelstellingen met jouw directe collega’s behaald.

Na enkele jaren ervaring zijn er mogelijkheden tot interne doorgroei. Waar nodig, bieden we dan ook ruime opleidingsmogelijkheden aan.

Wat bieden wij?

Als je bij SOCOTEC Nederland komt werken, kom je terecht in dynamische omgeving. Er heerst een informele bedrijfscultuur, waarin integriteit, samenwerken en loyaliteit hoog in het vaandel staan. We worden ook enthousiast als je jezelf verder wil ontwikkelen en kijken graag samen met jou hoe wij dat kunnen faciliteren. Verder zorgt onze personeelsvereniging voor de organisatie van minimaal twee uitjes per jaar. Vaak is dat een gezamenlijke activiteit met aansluitend lekker eten. Er is nog zoveel leuks te vertellen over het werken bij SOCOTEC Nederland.

Ga jij het gesprek met ons aan, dan gaan we daar graag uitgebreider op in.

In deze zeer afwisselende functie krijg je veel vrijheid en doen we dus tegelijkertijd een beroep op jouw zelfstandigheid en geven wij je de kans om je zelfontwikkeling te vergroten. Verder kom je te werken bij een dynamische en groeiende organisatie met een informele werksfeer.

Aanvullende voorwaarden:

  • Uitdagende functie binnen een groeiend bedrijf;
  • Informele en collegiale sfeer;
  • Een passend marktconform salaris;
  • Werktijden tussen 08:00 – 17:30 uur;
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Reiskostenvergoeding;
  • 27 vakantiedagen o.b.v. een 40-urige werkweek;
  • Vers fruit op kantoor;
  • 8 uur extra verlof, indien er in een periode van 12 maanden geen ziekmelding is voorgevallen;
  • Aan-en verkoop van vakantiedagen van max 40 uur o.b.v. een 40-urige werkweek;
  • Deelname aan onze pensioenregeling bij ABN AMRO;

Over SOCOTEC

Voor deze functie kom je te werken onder Hanselman Groep - SOCOTEC Risk Management & Claims. Opgericht in 1984 en sinds 2022 onderdeel van het Nederlandse platform van SOCOTEC.

SOCOTEC helpt haar klanten met risicoanalyse en risicobeheersing bij bouwprojecten (Utiliteitsbouw / Woningbouw / Infrastructuur). SOCOTEC biedt hierbij een breed scala aan diensten om projectrisico’s te beheersen door deze vooraf vast te leggen (met bijvoorbeeld een bouwkundige opname van de omgeving en een monitoringsplan), te meten en te evalueren. Zo zijn de (bouw)werkzaamheden tijdig bij te stellen.

SOCOTEC is een internationale organisatie, maar opereert altijd regionaal en met een persoonlijke klantbenadering.

Sollicitatieproces

Kun je niet wachten om bij ons te beginnen? Neem contact met ons op en mail je motivatie en curriculum vitae naar: solliciteren@hanselman.nl. Of voel je vrij om telefonisch contact met ons op te nemen: 026-4420460.

Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!

Functie

Medewerker Backoffice

Categorieën

Administratief

Contract

Parttime

Plaats

Oosterbeek

Solliciteer voor deze job

Ben jij de juiste kandidaat?

Solliciteer voor deze job