Medewerker Binnendienst / Planner

Standplaats, uren e.d.

Als wij voor elkaar kiezen kom je binnen Hanselman Groep - SOCOTEC Risk Management & Claims te werken in de functie van Medewerker Binnendienst / Planner voor het bedrijfsonderdeel Expertise op ons kantoor in Oosterbeek.

Voor deze functie is het handig als je woonachtig bent in de omgeving van Arnhem en minimaal 32 uur beschikbaar bent.

Dit ben jij

De belangrijkste eigenschap is positieve energie! Als je dat hebt, dan heb je jouw plekje binnen onze organisatie al snel verworven. Je beschikt over een afgeronde MBO-opleiding (secretarieel bijvoorbeeld) en hebt bij voorkeur enkele jaren ervaring in een gelijkwaardige functie. Jouw topografische kennis komt hierbij erg goed van pas.

Verder is het belangrijk dat je stressbestendig bent en met Microsoft-programma’s (Outlook, Excel en Word) overweg kunt. Goede communicatievaardigheden (in woord en geschrift) zijn nodig om je functie naar tevredenheid uit te voeren.

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:

Samen met de collega’s van de betreffende afdeling zorg je ervoor dat alles “achter de schermen” op orde is, zodat onze schade-experts zich volledig kunnen richten op het afleggen van de bezoeken en het opstellen van de rapporten.

Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en verwerken van de afspraken, het invoeren van de opdrachten en houdt daarbij rekening met de gemaakte afspraken met opdrachtgevers.

Daarbij heb je contact met diverse partijen, zoals verzekeringsmaatschappijen, verzekerden, experts, collega’s, enzovoorts.

Waarom deze functie iets voor jou zou kunnen zijn?

Als Medewerker Bedrijfsbureau vervul je een essentiële rol voor onze schade-experts en opdrachtgevers. Je deinst niet terug voor een beetje hectiek en neemt de verantwoordelijkheid. Herken jij je hierin? Dan is deze baan jou op het lijf geschreven.

Wij zijn natuurlijk ontzettend blij met jou als nieuwe collega. En daarom bieden wij jou…..

Als je bij ons komt werken, kom je terecht in een dynamische omgeving, waarbij de mens centraal staat. Er heerst een informele bedrijfscultuur, waarin integriteit, samenwerken en loyaliteit hoog in het vaandel staan. Wij worden ook enthousiast als je jezelf verder wil ontwikkelen en kijken graag samen met jou hoe wij dat kunnen faciliteren. Verder zorgt onze personeelsvereniging voor de organisatie van minimaal twee uitjes per jaar. Vaak is dat een gezamenlijke activiteit met aansluitend eten.

Er is nog zoveel meer leuks te vertellen over het werken bij ons. Ga jij het gesprek met ons aan, dan gaan we daar graag uitgebreider op in!

In deze zeer afwisselende functie krijg je veel vrijheid en doen we dus tegelijkertijd een beroep op jouw zelfstandigheid. Je krijgt bij ons de mogelijkheid om je – indien gewenst – bij te scholen of door te ontwikkelen. Verder kom je te werken bij een dynamische en groeiende (internationale) organisatie met een informele werksfeer. Bij voorkeur werk je in deze functie op ons kantoor in Oosterbeek. En tot slot, jouw salaris wordt afgestemd o.b.v. jouw leeftijd, opleiding en ervaring.

Sollicitatieproces

Om ervoor te zorgen dat we de best mogelijke kandidaten selecteren, hebben we het wervingsproces toevertrouwd aan Via P&O. Dit werving en selectiebureau zal de volledige werving & selectieprocedure beheren, van het screenen van cv’s tot het voeren van initiële gesprekken.

Kun je niet wachten om bij ons te beginnen? Mail je motivatie en curriculum vitae naar: info@viapeno.nl. Wij kijken er naar uit om met je kennis te maken.

Heb je vragen over de procedure? neem dan contact op met Jos Siegersma, recruiter 06-12463200 . Heb je inhoudelijke vragen over de functie neem dan contact op met Ingrid Scholten, Manager Binnendienst via 06-54345593.

Functie

Medewerker Binnendienst / Planner

Categorieën

Expertise

Contract

Fulltime

Plaats

Oosterbeek

Solliciteer voor deze job

Ben jij de juiste kandidaat?

Solliciteer voor deze job